OBAVIJEST RODITELJIMA I OSTALIM POSJETITELJIMA ŠKOLE (matične i područnih škola)
U svrhu osiguravanja i zadržavanja mirne i sigurne atmosfere za učenike i djelatnike OŠ Skradin od 7. siječnja 2025. provodit će se sljedeće radnje:
1. Svi ulazi u naše ustanove će se zaključavati i stranke će moći ulaziti u ustanove isključivo na glavni ulaz. Izuzetak je vrijeme prihvata učenika u jutarnjoj smjeni za početak nastave i za vrijeme velikog odmora učenika, kada će vrata uz redoviti nadzor biti otvorena. Vrata se zaključavaju odmah po ulasku učenika u Školu, odnosno u 8:00, te po završetku velikog odmora. Na glavnim ulaznim vratima nalaze se telefonski brojevi i e-mail adrese, putem kojih će posjetitelji i korisnici moći zatražiti ulazak u ustanovu. Na ulaznim vratima posjetitelje će dočekati netko od osoblja te će zatražiti sljedeće informacije: osobnu iskaznicu, ime i prezime posjetitelja, kod koga je pozvan u ustanovu i vrijeme dolaska/odlaska te obavijestiti djelatnika Škole o posjetu stranke. Djelatnik će preuzeti stranku koja ima unaprijed najavljen i dogovoren termin ili je pozvana u ustanovu i na završetku sastanka stranku otpratiti do izlaza. Osoblje će u Školu primati samo one stranke koje imaju dogovoren susret. Ostale stranke će moći dobiti informaciju ili termin dolaska. Osobe koje odbiju pokazati osobnu iskaznicu neće imati mogućnost ući u školsku ustanovu. Izuzetak su interventne i hitne potrebe koje će se zaprimati i obrađivati odmah po stupnju važnosti.
2. Radnici Škole imaju pravo zatražiti pregled torbe učenika i posjetitelja ustanove, osoba koja odbije predloženu radnju neće biti u mogućnosti pristupiti unutarnjem prostoru Škole.
3. U slučaju pokušaja prisilnog ulaska u ustanovu i odbijanja poštivanja navedenih radnji iz točke 1. i 2. ove obavijesti te u slučaju neprimjerenog i agresivnog ponašanja prema djelatnicima Škole odmah će se obavijestiti MUP.
Ulazak u matičnu školu za učenike:
1. Učenici u školu ulaze na glavni ulaz.
2. Dežurstva učitelja počinju u 7:30, a na autobus učenike prate učitelji koji imaju zadnji sat u pojedinom razredu. Ravnatelj izrađuje raspored dežurstava.
3. Nakon ulaska učenika u Školu, u Školu bez najave mogu ulaziti isključivo zaposlenici škole i to na glavni ulaz.
4. Sve ostale osobe u Školu mogu ulaziti jedino uz prethodnu najavu ili po pozivu od strane djelatnika Škole. Najava dolaska u ustanovu putem e-maila ili telefonskog poziva je obvezna. Dolazak možete najaviti direktno razredniku ili predmetnom učitelju. Kontakti zaposlenika škole objavit će se na web stranici Škole – u prilogu objave, te isti će se nalaziti i na vratima Škole.
5. Detaljni Protokol ulaska i izlaska za OŠ Skradin(matična i područne škole) je u izradi te će u što skorijem vremenu, nakon stručne analize i implementacije specifičnih potreba naše ustanove, uskladiti s predloženim protokolom Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih i biti predstavljen svim stručnim tijelima Škole, roditeljima i učenicima. Do toga trenutka, provodit će se intenzivno upute iz ove obavijesti koje će ostati sastavni dio protokola Škole.
U tijeku je i poduzimanje mjera , a jedne od njih su:
1. Tehnička prilagodba svih ulaznih vrata (zamjena brava i uspostava sustava sigurnog izlaza iz školske zgrade-zaključano s vanjske strane ili zamjena neadekvatnih vrata gdje se ne mogu postići navedeni uvjeti) i uvođenje video-portafon sustava.
2. Zapošljavanje educirane osobe za preuzimanje poslova kontrole ulaska i izlaska u/iz školske zgrade.
3. Procjena rizika u OŠ Skradin i donošenje Plana mjera sigurnosti za buduće razdoblje u skladu sa specifičnostima ustanove i sredine.
4. Suzbijanje prometnog kolapsa ispred matične ustanove.
Pod “OPŠIRNIJE” objavljujemo Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama–MINISTARSTVO ZNANOSTI, OBRAZOVANJA I MLADIH, te popis djelatnika i e-mail adresa i kontakt telefona
PRILOŽENI DOKUMENTI: